biuro@oia.krakow.pl

Okregowa Izba Aptekarska w Krakowie

Okręgowa Izba Aptekarska

w Krakowie

JAK DOSTOSOWAĆ APTEKĘ DO RODO?

Nowe przepisy prawa, które weszły w życie w maju 2018 roku wymagają od właścicieli aptek zmiany dokumentacji i procedur oraz odpowiedniego przygotowania personelu.

ZAKRES USŁUGI

Dokumentacja opracowana przez naszych adwokatów zabezpieczy Cię przed roszczeniami pacjentów i pracowników oraz karą finansową jaką może nałożyć PUODO. W pakiecie otrzymasz:

  1. Pełną dokumentację wynikającą z RODO, dostosowaną do specyfiki i wielkości Twojej apteki,
  2. Zalecenia poaudytowe,
  3. Instrukcję jak wdrożyć w aptece opracowaną dokumentację RODO,
  4. Materiały informacyjne dla pracownika - pomogą Ci przekonać go do podpisania dokumentacji RODO,
  1. Dostęp do szkolenia internetowego, które pomoże Ci lepiej zrozumieć Twoje obowiązki wynikające z RODO (8 odcinków).

REALIZACJA USŁUGI

Najpierw realizowany jest audyt telefoniczny w trakcie którego adwokat zadaje właścicielowi apteki szereg pytań dotyczących działania apteki. Uzyskane informacje są podstawą usługi doradczej, której efektem jest opracowanie dokumentacji RODO. W ciągu 2 tygodni przesyłamy drogą email gotową dokumentację i pozostałe materiały.

 

CENA

W przypadku uzyskania dofinansowania w wysokości 50% wkład własny właściciela apteki wynosi 1125 zł netto, a w przypadku dofinansowania w 80% - 450 zł netto. Usługa prawna ma wartość 2250 zł brutto. Różnica jest pokrywana ze środków Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego.

 

EKSPERCI

Audyt, dokumentację, zalecenia i inne materiały związane z RODO będą dla Ciebie przygotowywać adwokaci - eksperci w zakresie ochrony danych osobowych:

Adwokat Jakub Szkutnik
Przeprowadził ponad 100 audytów, wdrożeń dokumentacji i procedur związanych z danymi osobowymi na rzecz branży medycznej. Odpowiada za compliance, konstruowanie standardów i procedur w zakresie danych osobowych również dla klientów z IT i sektora bankowego. Jest autorem i prelegentem szkoleń dla właścicieli aptek i lekarzy.

Adwokat Piotr Pałucki
Specjalizuje się w reprezentowaniu klientów w trakcie kontroli UODO, więc wie jak zabezpieczyć właścicieli aptek przed karą finansowa jaką może nałożyć Prezes Urzędu. Przeprowadza analizy prawne i opracowuje dokumentację w zakresie danych osobowych dla właścicieli aptek, lekarzy oraz producentów i sprzedawców suplementów diety.

 

WARUNKI DOFINANSOWANIA

Z dofinansowania mogą skorzystać właściciele aptek - przedsiębiorcy, którzy:

> prowadzą działalność w ramach mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw, na terenie Małopolski,

> w ciągu ostatnich 3 lat nie przekroczyli wsparcia pomocy de minimis 200.000 zł Euro.

Ile trwa procedura przyznania dofinansowania?

Jeżeli właściciel apteki spełnia powyższe kryteria, dofinansowanie jest przyznawane automatycznie. Rejestracja do programu trwa 3-5 dni.

Jakie dokumenty należy dostarczyć?

W przypadku jednoosobowej działalności gospodarczej:

> PESEL właściciela apteki - przedsiębiorcy, NIP

> numer rachunku bankowego

W przypadku spółki, dodatkowo:

> kopię umowy spółki

Dokumenty można przesłać droga elektroniczną (skan) i pocztą (list polecony).

Jakie dokumenty musi podpisać właściciel apteki?

Umowę wraz załącznikami dotyczącą przyznania środków oraz potwierdzenie realizacji usługi.

Dokumenty dostarczymy drogą elektroniczną (skan) i pocztową (list polecony).

 

DOKUMENTACJA

Wszystkim formalnościami i dokumentacją związaną z przyznaniem i rozliczeniem dofinansowania zajmą się konsultanci z K&K Consulting.

KONTAKT

tel. 730 580 430
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

https://www.rododlaaptekarza.pl/dofinansowanie

SKŁADKI CZŁONKOWSKIE

AKTUALNOŚCI

OGŁOSZENIA

DO POBRANIA

KONTAKT